Jeg har ikke modtaget mit indsamlingsskilt med posten

Har du ikke modtaget kuverten med indsamlingsmaterialer fra os? Måske har der været en fejl i adressen eller posten er forsinket. Eller måske er du tilmeldt efter onsdag d. 28. august 2024 kl. 24:00, så kan vi nemlig ikke nå at sende dit indsamlingsskilt + ruteprint til dig med posten.

Men fortvivl ikke! - for du kan godt tage din rute alligevel!


Sådan samler du ind, selvom du mangler dine indsamlingsmaterialer:

  1. Find linket til dit personlige indsamlingskilt
    I bekræftelsesmailen, som du modtog ved tilmelding, findes et link til en print-selv-version af dit personlige indsamlingsskilt med QR-code.
  2. Sådan printer du dit indsamlingsskilt:
    Vi anbefaler, at printe dit indsamlingsskilt på et A4-ark og lægge det i en plastic-lomme evt. med et stykke pap bagved, så det er let at fremvise ude på ruten. Så vil du kunne
     samle ind fuldstændigt, som alle andre indsamlere og får besked på SMS, om hvor meget du samler ind i løbet ad din rute. Se her hvordan du samler ind kontantløst 
  3. Find din(e) rute(r) I bekræftelsesmailen, som du modtog ved tilmelding, findes et link til din(e) rute(r). Print gerne ruten/erne ud, eller se den direkte på din telefon.
  4. Selvom du ikke har adgang til en printer, kan du faktisk godt samle ind alligevel
    Du kan nemlig også vise indsamlingsskiltet på din egen telefon. Så kan folk scanne QR-coden direkte fra din telefon, når de ønsker at give et bidrag. Når de scanner din QR-code eller donerer til MobilePay nr: 64061, kan de se at pengene går ind til Red Barnet.

Har du brug for hjælp til at finde linket til din(e) rute(r) eller indsamlingsskilt, kan du ringe til os på tlf: 3524 8500 eller skrive til e-mail: [email protected].

 

Spørgsmål og svar til dig, der ikke har modtaget dine indsamlingsmaterialer med posten

  • Hvordan kan folk jeg ringer på hos se, at jeg samler ind for Red Barnet?
    Når de med deres MobilePay app scanner din personlige QR-code eller sender pengene til MobilePay nummer: 64061, kan de se, at der står modtager: Red Barnet Landsindsamling.
  • Hvad gør jeg, når jeg ikke har nogle husstandsfoldere? 
    Vores indsamlere uddeler en folder til dem, som ikke er hjemme. Men du kan sagtens indsamle uden. Hvis nogen spørger efter en folder, må du sige, at den ikke er nået frem med posten.
  • Hvorfor kan jeg ikke møde op på et lokalt udleveringssted og hente mine indsamlings-materialer? 
    Vi har tidligere år oprettet ca. 50 lokale udleveringssteder til indsamlere, der ikke modtog materialer med posten. Desværre var det reelt meget få indsamlere, der dukker op i forhold til hvor mange frivillige, og hvor mange ressourcer dette krævede. Derfor har vi valgt print-selv-løsningen, som fungerer fint, og der således kommer flere penge til hjælpearbejdet til børnene.
  • Jeg vil gerne melde afbud til indsamlingen
    Hvis du gerne vil melde afbud, kan dette gøres på mail til [email protected] eller på tlf: 3524 8500 på hverdage mellem kl. 9-16 - Fredage 9-14.

 

Flere spørgsmål?

Find svar på de oftest stillede spørgsmål her: Værd at vide som indsamler