Vi skaber

værdisamarbejder

Vær med til at skabe en bedre verden for børn og styrk jeres virksomheds brand. For når vi sætter Red Barnets logo sammen med jeres, opstår en ny og stærkere fortælling


Vi lægger vægt på at udvikle samarbejder, hvor både jeres virksomhed og vi kan få optimalt udbytte. Det gør vi ved at fokusere på områder med en fælles dagsorden, og hvor vi kan bruge hinandens kompetencer bedst muligt. Det har vi mange års erfaring i.

Vi skræddersyer og skaber altid unikke aftaler, der er med til at styrke jeres virksomheds brand og understøtte jeres mål. Det kalder vi værdisamarbejde, der er:  

  • Finansiel støtte til Red Barnets arbejde
  • Fælles indsats for mobilisering og engagement af målgrupperne for partnerskaberne
  • Fælles indsats for øget branding af begge parter

Vi kan involvere jeres medarbejdere og kunder, skabe spændende produkter og sjove events. Vi laver også strategisk programsamarbejde, der både kommer børnene og jeres virksomhed til gode. Ofte kombinerer vi selvfølgelig flere aktiviteter. 

Mulighederne er mange. Kontakt os for at høre mere om partnerskaber med Red Barnet

Vi samarbejder med både store og små virksomheder og andre partnere på mange niveauer. Sammen arbejder vi alle for at gøre verden til et mere sikkert sted for børn. 

Som Red Barnet-partner går I sammen med verdens førende uafhængige organisation for børn – vi er en del af Save the Children. 

Skriv til os på virksomheder@redbarnet.dk - så kontakter vi dig snarest.  

Se Red Barnets erhvervspartnere

 

 

Bliv Erhvervssponsor
Se hvordan du kan støtte med en fast donation

Start jeres egen virksomhedsindsamling

Red Barnet samarbejder med Merkur Andelskasse

I Red Barnet samarbejder vi med dansk erhvervsliv for børnenes sag. Et af vores ældste partnerskaber har kørt siden 1997 med Merkur Andelskasse.
Merkur Andelskasse har oprettet en Red Barnet støttekonto, som i 2018 genererede 135.000 kr til de mest udsatte børn i Danmark og i resten af verden.

Læs mere

Aldi og Red Barnet i tæt samarbejde

”Vi har hver dag kontakt til rigtig mange kunder, der handler dagligvarer i vores butikker. Den store kontaktflade giver os nogle unikke muligheder for at kunne gøre opmærksom på noget meget vigtigt. Det vil vi gerne udnytte og tage et medansvar for over for de børn og familier, der lever i fattigdom i dagens Danmark”, Finn Tang, administrerende direktør i Aldi.

Læs mere