Vil du klage over SletDet?

Læs mere her

Klager til SletDet

Her kan du klage eller give feedback vedr. SletDet-rådgivningen.

I rådgivningen søger vi hele tiden efter at blive endnu bedre til vores arbejde og vil derfor altid gerne høre dine kommentarer.  

Hvem kan klage?

Alle, der har været i kontakt med SletDet, kan klage. Vi opfordrer til, at du fortæller os det med det samme, hvis du har en dårlig oplevelse med vores rådgivning. Så kan vi nemlig ændre på det undervejs, og du kan få glæde af vores rådgivning.

 

Hvad kan du klage over?

Du kan klage over rådgiveres adfærd - det vil sige den måde, som medarbejdere opfører sig på, dårlig eller decideret forkert rådgivning, eller hvis rådgivningen ikke lever op til det, den annoncerer.

Du kan ikke klage over andre brugere af rådgivningen, åbningstider eller andre praktiske forhold.

Hvis du har en kommentar til rådgivningen, som ikke er en klage, er du også velkommen til at skrive en kommentar. Vi er altid glade for feedback og input til vores arbejde.

Sådan sender du en klage eller kommentar

Klagen skal være skriftlig og kan sendes på mail til: sletdet@redbarnet.dk

Skriv ”Klage” i emnefeltet. Vi stræber efter at behandle din klage og give dig et svar så hurtigt som muligt og senest efter 5 hverdage.