Jeg har ikke fået min indsamlingsbøtte med posten

Du kan heldigvis gå din rute alligevel alligevel

Tilmelder du dig fra og med torsdag d. 2. september eller derefter kan vi desværre ikke nå at sende dit indsamlingsskilt og et print af din rute med posten. Har du tilmeldt dig før dette har vi sendt dit indsamlingsskilt og et print af din rute med posten, men måske er der fejl i adressen eller posten er forsinket. Fortvivl ikke - for du kan godt tage din rute alligevel:

Sådan samler du ind, hvis du ikke har modtaget dine indsamlingsmaterialer med posten

  1. Find dit personlige indsamlingsskilt: I den bekræftelsesmail du fik, da du tilmeldte dig, er der et link til en print-selv-version af dit personlige indsamling med din personlige QR kode. Se eksempel.

  2. Print dit personlige indsamlingsskilt: Vi anbefaler, at du printer dit personlige indsamlingsskilt med din personlige QR-kode på et A4-ark, og lægger det i et plastic-chartek med et stykke pap, så det er stift og du kan vise det frem i døren. Nu kan du samle ind helt normalt ligesom andre indsamlere - og vil få besked via SMS om hvor meget du samler ind ude på din rute. Se her hvordan det fungerer. 

  3. Find og print din(e) rute(r): I den bekræftelsesmail du fik, da du tilmeldte dig, er der også et link til dine ruter. Du kan nu evt. printe dine ruter, eller du kan bare tage din telefon med ud på ruten.

  4. Har du ikke adgang til en printer kan du samle ind alligevel: Har du ikke adgang til en printer, kan du blot vise indsamlingsskiltet fra din telefon, når du samler ind, så kan folk scanne QR koden direkte fra din telefon, og dermed give et bidrag, der tæller med på din rute. Folk, der vil give en donation, kan jo se når de scanner din QR kode eller giver til MobilePay nummer 64061, at pengene går direkte ind til Red Barnet – også selv om du ikke har ”det rigtige” indsamlingsskilt i pap.

Har du brug for hjælp til at finde linket til dine ruter eller dit indsamlingsskilt, kan du ringe til os på 35248500 eller skrive til landsindsamling@redbarnet.dk.

Spørgsmål og svar til dig, der ikke har fået dine indsamlingsmaterialer med posten

  • Hvordan kan folk jeg ringer på hos se, at jeg er indsamler for Red Barnet? Folk, der vil give en donation, kan jo se når de scanner din QR kode eller giver til MobilePay nummer 64061, at pengene går direkte ind til Red Barnet – også selv om du ikke har ”det rigtige” indsamlingsskilt i pap.

  • Hvad gør jeg når jeg ikke har nogle husstandsfoldere? Normalt kan du give en folder til dem du ringer på hos. Men du kan også sagtens samle ind uden, og bare sige til dem du ringer på hos, at husstandsfolderne ikke er nået frem med PostNord.

  • Hvorfor kan jeg ikke møde op på et lokalt udleveringssted og hente mine indsamlings-materialer? Vi har tidligere år at oprettet ca. 50 lokale udleveringssteder for de sidste meget få indsamlere, der ikke får deres materialer med posten. Men vi kan se, at det reelt er meget få indsamlere, der dukker op på de lokale udleveringssteder i forhold til hvor mange frivillige, der bruger tid på at bemande udleveringsstederne og hvor mange ressourcer det kræver, at finde de 50-100 frivillige til denne opgave. Derfor prøver vi i år at gøre det på en ny måde, fordi vi dermed tror at der samlet kommet flere penge ud til børnene. Bl.a. kan de 50-100 frivillige, der ellers skulle bemande udleveringsstederne nu i stedet samle ind selv.

  • Jeg vil gerne melde afbud: Synes du at alt dette lyder for bøvlet, så giv os gerne besked på landsindsamling@redbarnet.dk eller tlf. 3524 8500. 

Har du spørgsmål

Har du spørgsmål kan du ringe til os på tlf. 3524 8500 eller skrive til landsindsamling@redbarnet.dk.